0 800 339 129*

Історія TATA

Компанія «Тата Моторз» є найбільшою індійською компанією з виробництва автомобілів, її дохід в 2007-2008 р.р. склав понад 356 млрд. індійських рупій (8.8 мільйонів доларів США). Компанія є беззаперечним лідером з виробництва та продажу автомобілів для комерційних перевезень та третьою за величиною компанією на ринку пасажирського транспорту з успішними розробками у сегментах малолітражних автомобілів, автомобілів середніх габаритів і позашляховиків. Компанія також є четвертим за величиною виробником вантажних автомобілів і займає друге місце в світі по виробництву автобусів.

   Співробітники компанії, а їх в компанії налічується 22 000 осіб, твердо дотримуються принципу «бути кращими у своїй галузі, кращими в тій продукції, яку ми виробляємо та кращими в нашій системі цінностей і моралі».

   Компанія Тата Моторз була заснована в 1945 році і її діяльність простежується на всьому просторі Індії. По індійським дорогам курсують автомобілі ТАТА з тих пір, як перший автомобіль був випущений з конвеєра в 1954 році. Своє виробництво компанія розгорнула по всій Індії: Джамшедпур (Джарханд), Пуна (Махараштра), Лакнау (Утара Прадеш) і Пантнагар (Утаракханд). Як результат стратегічного альянсу з компанією Fiat, який був укладений в 2005 році, було утворено спільне промислове підприємство за участю Fiat Group Automobiles в Ранджагаон (Махараштра) для виробництва автомобілів Fiat і Тата, а також двигунів і коробок передач компанії Fiat. Компанія запускає два нових заводи в Дхарвад (Карнатака) та Сінгури (Західна Бенгалія). Загальнонаціональна мережа дилерів продажу послуг і забезпечення запасними частинами охоплює понад 3500 точок координування діяльності компанії; в Індії компанія Tata Motors також займається поширенням і продажем автомобілів торгової марки Fiat.

   Компанія Tata Motors є першою індійською машинобудівною компанією,яка внесена до списку Нью-Йоркської фондової біржі (у Вересні 2004 року) і заявила про себе як про міжнародну автомобільну компанію. У 2004 році вона купила компанію Daewoo Commercial Vehicles Company (автомобілі для комерційних перевезень), другу за величиною компанію, що випускає вантажівки в Південній Кореї.

   Перейменована Tata Daewoo Commercial Vehicles Company випустила кілька нових одиниць продукції на корейський ринок, одночасно експортуючи їх на кілька міжнародних ринків. В даний час дві третіх експорту автомобілів великої вантажопідйомності для комерційних перевезень за межі Південної Кореї здійснюються компанією Tata Daewoo. У 2005 році Tata Motors придбала частку в 21% акцій у відомого іспанського виробника автобусів для пасажирських перевезень Hispano Carrocera з подальшим викупом частки, що залишилася. Присутність Hispano було розширено на інших ринках. У 2006 році вона утворила спільне підприємство з компанією Marcopolo, що розташовується в Бразилії, світовим лідером з виробництва кузовів для пасажирських автобусів, а також автобусних кузовів для виробництва готових автобусів і автобусних кузовів для Індії і обраних міжнародних ринків. У 2006 році Tata Motors вступила в спільне підприємство з тайською компанією Thornburi Automotive Assembly Plant Company з метою виробництва і збуту пікапів компанії на території Тайланду. Новий завод Tata Motors (в Тайланді) почав виробництво пікапа Xenon, який був випущений у світ в Тайланді на автомобільній виставці Bangkok Motor Show 2008.

   Компанія Tata Motors розширює сферу діяльності на міжнародних ринках за рахунок експорту, здійснюваного з 1961 року. Комерційні і пасажирські автомобілі компанії були продані в деяких країнах Європи, Африки, Близького Сходу, Південно-Східної Азії, Південної Азії та Південної Америки. У компанії є підприємства франчайзингові та спільні підприємства, що здійснюють діяльність по збірці машин в Малайзії, Кенії, Бангладеш, Україні, Росії та Сенегалі.

   Підставою для зростання компанії за останні 50 років є глибоке розуміння економічних стимулів, поштовхів і потреб покупця, а також здатність перевести їх в пропозиції, що відповідають бажанням покупця через найбільш розвинену ділянку досліджень: науково-дослідні та дослідно-конструкторські роботи. За участю понад 2,500 інженерів і вчених, інженерно-дослідний центр компанії, створений в 1966 році, зробив можливим впровадження нових технологій і нової продукції. На сьогоднішній день науково-дослідні центри по дослідно-конструкторської роботі є в індійських містах Пуна, Джамшедпур, Лакнау, а також у Південній Кореї, Іспанії та Сполученому Королівстві. І саме Tata Motors стала першою компанією, яка розробила свій власний легковий комерційний автомобіль, перший індійський позашляховик і в 1998 році був розроблений перший індійський пасажирський автомобіль Tata Indica виключно індійської розробки. За два роки, протягом яких випускався цей автомобіль, Tata Indica став найбільш продаваним індійським автомобілем у своєму сегменті. У 2005 році Tata Motors створив новий сегмент ринку, випустивши автомобіль Tata Ace, першу міні-вантажівку виключно індійської розробки.

   У січні 2008 року Tata Motors представив свій «народний автомобіль» Tata Nano, появу якого з нетерпінням чекала Індія і весь світ. Поява цього автомобіля ознаменувала новий етап у розвитку світової автомобільної індустрії - суміщення комфорту і безпеки поряд з доступністю для багатьох тисяч сімей. З часом випуск автомобіля буде здійснюватися в двох варіантах: стандартному і більш дорогому («де люкс»). Ціна за стандартний варіант склала 100,000 рупій (виключаючи ПДВ і вартість транспортування).

   Спроектований як сімейний автомобіль, він володіє просторою пасажирською кабіною з достатньою внутрішньою висотою кузова і місцем для ніг. У ньому зручно розмістяться чотири людини. Його моно об’ємний дизайн послужить новим еталоном серед малолітражних автомобілів. Його характеристики безпеки і вихлопних газів перевершують регулятивні нормативи, встановлені в Індії. У показниках сумарних забруднюючих агентів автомобіль продемонстрував рівень забруднення нижче, ніж двоколісні транспортні засоби, вироблені на сьогоднішній день в Індії. Впровадження дизайну під нахилом допомогло мінімізувати вагу автомобіля, що допомагає максимально збільшити технічні показники на одиницю споживаної енергії і забезпечує високу паливну економічність двигуна. Висока паливна економічність забезпечує низькі показники викиду вуглекислого газу в атмосферу, таким чином, забезпечується подвійна вигода: менш витратне транспортування плюс низький «вуглецевий слід» (прим. автора: тобто кількість вуглецю, що викидається в атмосферу при виробництві).

   У перспективі буде представлено ряд інших новаторських моделей з урахуванням виникаючих запитів споживача. Крім розвитку продукту будуть проводитися науково-дослідні та дослідно-конструкторські роботи в області екологічних технологій з питань мінімізації викидів у навколишнє середовище і пошуку альтернативних видів палива.Дочірні підприємства компанії займаються розробкою конструкторських рішень в автомобілебудуванні, виробництвом будівельного обладнання, виробництвом деталей і комплектуючих виробів, питаннями поставок, розробкою верстатної системи для автоматизації підприємств, високоточними інструментами, пластмасовими і електронними деталями для застосування в обчислювальній і автомобільній техніці, а також роздрібною торгівлею і діяльністю, пов'язаною з обслуговуванням.

   Слідуючи традиціям групи компаній Tata, компанія Tata Motors за формою і по суті несе зобов'язання перед суспільством. Компанією був підписаний Глобальний Договір з ООН, за яким вона взяла на себе зобов'язання щодо виконання громадських і соціальних ініціатив по трудовим нормативам, а також нормативам з охорони навколишнього середовища згідно із законами Глобального Договору. У відповідності з цим компанія відіграє активну роль в общинному розвитку Індії, виявляючи турботу про сільських громади та місцеві спільноти, розташованих поряд з місцями виробництва.

   Багата спадщина компанії сьогодні - це запорука блискучого майбутнього.