0 800 501 752*
Столичне шосе, 90

LPT613

 
 

Модифікація вантажного автомобіля за призначенням 

Рекомендована роздрібна ціна, з ПДВ

Шасі 

-

Борт 

від 270 000

Промтоварний фургон 

від 286 000

Ізотермічний фургон 

від 290 000

Термічний фургон 

від 310 000

Хлібний фургон 

від 300 000

Автоцістерна для харчових продуктів (Молоковоз)

від 360 000 

Автопідйомник Oil & Steel Scorpion 1812 

710 000 (Акція з 03.07.2014 по 30.11.2014)

Евакуатор

від 276 000 (Акція з 03.07.2014 по 30.11.2014)


Відділ логістики та продажу вантажних автомобілів:  

 

Багнюк Андрій 

Мобільний:

(+380 95) 262-44-45

Телефон:

(+380 44) 206-81-11

Факс:

(+380 44) 201-60-23

e-mail:

a.bagnuk@ukravto.ua

 

Багато років українські перевізники поняття не мали про індійський автопром. «Перша ластівка» прилетіла в 2004 році і, всупереч приказці, таки зробила весну: середньотонажник TATA LPT613 швидко завоював популярність на ринку. Більш того, машину почали збирати крупно вузловим методом в Іллічівську, на заводі, що входить в структуру ПАТ «ЗАЗ». Таким чином, вантажівка стала явищем українського автопрому.

Сьогодні «Юніверсал Моторз Груп» пропонує автомобіль під тією ж назвою TATA LPT613, але вантажівка вже не та, що була раніше. Після суттєвої модернізації в 2011 році помітно покращилися її споживчі якості, надійність і довговічність. Вантажопідйомність машини (шасі) - від 4,0 т. Потужність турбодизеля - 130 л. с. Орієнтовний витрата палива - 19 л на 100 км.

 

Технічні характеристики

Марка шасі 

TATA 

Тип шасі 

LPT 613 

Категорія транспортного засобу 

N2 

Колісна формула / провідні колеса 

4х2 / задній міст

Схема компонування транспортного засобу 

Кабіна над двигуном

Розташування двигуна 

Переднє, поздовжнє

Кабіна

Цільнометалева, тримісна з панорамним лобовим склом

Габаритні розміри 

Довжина, мм

6860

Ширина, мм

2045

Висота, мм

2341

Колісна база, мм

3800

Колія передніх / задніх коліс, мм

1650/1577 

Передній звіс, мм

1255

Мінімальний радіус розвороту, мм

6750

Маса спорядженого шасі, кг

3070

Максимально допустима повна маса транспортного засобу, кг

7250

Розподіл повної маси по осям, кг 

передня 

задня 

Двигун 
Марка, тип

TATA 697 TC IC EURO II / III, чотиритактний, дизельний, з водяним охолодженням і безпосереднім вприскуванням палива, з турбонаддувом, з встановленою системою передпускового підігріву фірми «BERU»

Кількість і розташування циліндрів

6, рядне

Діаметр / хід поршня, мм

97/128

Робочий об'єм, см³

5675

Ступінь стиснення

17,5

Максимальна потужність, кВт /л.с./(при 2400 об / хв)

95,0 / 130,0

Максимальний обертовий момент, нетто Нм (при 1400-1700 об / хв)

416

ТНВД

MICO / BOSCH, роторний (розподільного типу) з автономною системою змащування приводу

Регулювання початку моменту вприскування

автоматично

Регулятор

центробіжного типу, всережимний

Повітряний фільтр (марка, тип)

сухий, виносний

Масляний фільтр

повнопотоковий, з паперовим фільтруючим елементом

Паливний фільтр

двоступеневий, з попереднім і тонким очищенням

Вага двигуна без заправних рідин, кг

445

Паливний бак, ємність, л

120

Трансмісія 

Тип 

Механічне

Зчеплення (модель, тип) 

Постійно замкнуте, фрикційне, однодискове, сухе, з діафрагмовою пружиною

Коробка передач (модель, тип) 

GBS-40, механічна, п'ятиступінчаста, з синхронізаторами на всіх передачах переднього ходу і ковзаючим зачепленням для передачі заднього ходу

Головна передача

центральна, одинарна, гіпоїдна

Рульовий механізм

Тип 

ZF 

Опис

«зубчата рейка-сектор», рульовий привід з гідропідсилювачем

Підвіска

Передня

залежна, забезпечена поздовжніми напівеліптичними ресорами, працюючими спільно з гідравлічними телескопічними амортизаторами подвійної дії 

Задня 

залежна, забезпечена поздовжніми напівеліптичними ресорами і додатковими ресорами, працюючими спільно з гідравлічними телескопічними амортизаторами подвійної дії

Гальмівна система 

Робоча

пневматична, чотириконтурна із запобіжним клапаном, роздільно до гальмівних механізмів передньої і задньої вісі, барабанні гальма на передніх і задніх колесах, наявність осушувача повітря з підігрівачем

Допоміжна

моторний гальмо-сповільнювач

Стоянкова

гальмівні механізми задніх коліс з приводом від пружинних енергоакумуляторів виробництва фірми «Knoor Bremse»

Запасна

один з контурів робочої гальмівної системи

Рама 

Тип 

сходова, лонжерони з гнутого швелера, з'єднання заклепочні і різьбові

Балка переднього мосту 

Тип 

кована, двотаврова

Колеса 

Шини (розмір, марка, індекс несучої здатності та категорія швидкості) 

R - 17,5

Диски (розмір) 

6х16 SDC 

Відстань між центрами сусідніх отворів кріплення, мм 

105

Діаметр розташування центрів отворів кріплення, мм

205

Електрообладнання

Напруга бортової мережі, В 

24

Потужність генератора, А 

65/35 

Акумуляторна батарея (ємність А / ч / напруга, В)

180/24 

Додаткова інформація 

Максимальна швидкість, км / ч 

110

Гарантійний період

24 місяця чи 100 000 км.